وظیفه و اهمیت دبیرخانه چست؟13
نوشته شده توسط : فاطمه اکبری

Asana
Asana یک ابزار مدیریت پروژه انعطاف­پذیر با تمرکز بیشتر بر همکاری بین افراد است. برنامه Asana از نمایش بصری برای وظایف مختلف استفاده می­کند تا گردش کارهایی که به صورت مکرر یا روتین در مجموعه شما قرار دارند را پشتیبانی کند. یکی از ویژگی های این نرم افزار این است که تعداد نامحدودی از کاربران مهمان را می­توانید به آن اضافه کنید. اگر نگران ایجاد قوانین مخصوص به سازمان خود یا گردش کارهای اخصاصی هستید باید اشاره کنیم که در این برنامه برای نگرانی های شما پاسخ در خوری در نظر گرفته شده است.

Asana برای افزایش بهره­وری و بهبود تجربه همکاری راهکارهای زیادی به شما ارائه می­دهد. در کنار این راهکارها که منجر به بهبود تجربه کاری ذیل یک پروژه می­شود، این نرم افزار برای همه مشاغل با هر اندازه­ای مناسب است. به صورت کلی اگر سبک پروژه شما با این برنامه مطابقتی نسبی داشته باشد، Asana ابزاری بسیار کارآمد برای مدیریت پروژه تان خواهد بود.

استفاده از این برنامه تا 15 عضو در پروژه شما، رایگان است و شما می­توانید وظایف افراد را مشاهده کنید و به صورت لیست در تقویم کاری برنامه ببینید. نسخه Premium برنامه به ازای هر کاربر در ماه 10.99 دلار قیمت دارد و از زمان بندی، گزارش، موارد سفارشی، قوانین اتوماسیون و موارد دیگر پشتیبانی می­کند.

 

منبع و خواندن ادامه این مطلب 

به دنبال یک دبیرخانه آنلاین حرفه ای هستید؟

یا یک نرم افزار فروش که کاراتونو خیلی زود راه بندازه؟

شما علاوه بر تبدیل شمسی به قمری  و ... در سایت یار می توانید از خدمات بالا و سایر موارد دیگر بهره مند شوید.





:: برچسب‌ها: تقویم ایرانی یار ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: